Artificial Intelligence (AI) 128

مصنوعی ذہانت

مصنوعی ذہانت ، یا اے ، کو حالیہ برسوں میں پہلے ہی کافی گوز مل چکا ہے ، لیکن یہ دیکھنے کا رجحان برقرار ہے کیوں کہ اس کے اثرات ہمارے زندہ رہنے ، کام کرنے اور کھیلنے پر صرف ابتدائی مراحل میں ہیں۔ اس کے علاوہ ، اے آئی کی دیگر شاخیں بھی تیار ہوئیں ، جن میں مشین لرننگ بھی شامل ہے ، جس کو ہم نیچے جائیں گے۔ اے آئی سے مراد ایسے کمپیوٹر سسٹم ہیں جو انسانی ذہانت کی نقالی کرتے ہیں اور تصاویر ، تقریر یا نمونوں کی شناخت اور فیصلہ سازی جیسے کام انجام دیتے ہیں۔ اے آئی یہ کام تیز اور ایم کر سکتے ہیں

چھ میں سے پانچ امریکی روزانہ ایک یا ایک شکل میں اے آئی کی خدمات کا استعمال کرتے ہیں ، بشمول نیویگیشن ایپس ، اسٹریمنگ سروسز ، اسمارٹ فون پرسنل اسسٹنٹس ، رائڈ شیئرنگ ایپس ، ہوم پرسنل اسسٹنٹس اور سمارٹ ہوم ڈیوائسز۔ صارفین کے استعمال کے علاوہ ، AI کا استعمال پیسوں کی بچت کے بہت سے دوسرے کاموں میں ، ٹرینوں کا شیڈول ، کاروبار کے خطرے کا اندازہ کرنے ، بحالی کی پیش گوئی ، اور توانائی کی کارکردگی کو بہتر بنانے کے لئے کیا جاتا ہے۔

اے آئی اس کا ایک حصہ ہے جسے ہم بڑے پیمانے پر آٹومیشن کے طور پر کہتے ہیں ، اور نوکری کے ممکنہ نقصان کی وجہ سے آٹومیشن ایک گرما گرم موضوع ہے۔ ماہرین کا کہنا ہے کہ آٹومیشن 2030 تک 73 ملین مزید ملازمتوں کا خاتمہ کر دے گا۔ تاہم ، آٹومیشن روزگار پیدا کرنے کے ساتھ ساتھ ان کو ختم کر رہا ہے ، خاص طور پر اے آئی کے شعبے میں: پنڈتوں نے پیش گوئی کی ہے کہ 2020 تک اے ای میں نوکریوں کی تعداد 23 ملین ہوجائے گی۔ ملازمتیں ترقی میں پیدا ہوں گی۔ ، پروگرامنگ ، ٹیسٹنگ ، سپورٹ ، اور دیکھ بھال ، کچھ لوگوں کے نام بتانا۔ مصنوعی ذہانت کا معمار ایسا ہی ایک کام ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں